Stadyum-Şehir Hastanesi tramvay hattı çalışmaları kapsamında iki kritik kavşak trafiğe kapatıldı

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından yürütülen Stadyum-Şehir Hastanesi Tramvay Hattı 1. Etap yapım çalışmaları kapsamında, kent ulaşımında önemli noktalar arasında yer alan iki kavşak 22 Haziran tarihinden itibaren 30 gün süreyle araç trafiğine kapatıldı. Yetkililer, sürücülerin alternatif güzergâhları kullanmaları konusunda uyarıda bulundu.

24 Haz 2026 - 13:25 YAYINLANMA

Konya’da toplu ulaşım altyapısını güçlendirecek Stadyum–Şehir Hastanesi Tramvay Hattı Projesi’nde çalışmalar sürüyor. Projenin 1. etabı kapsamında gerçekleştirilen raylı sistem ve altyapı çalışmaları nedeniyle Şehit Burak Aydoğan Caddesi–Şehit Bayram Olgun Caddesi kavşağı ile Ereğli Yolu Caddesi–Ünen Caddesi kavşağı 22 Haziran tarihinden itibaren araç trafiğine kapatıldı.

Yaklaşık 30 gün sürmesi planlanan çalışmalar boyunca sürücülerin trafik işaret ve yönlendirme levhalarını takip etmeleri, olası yoğunluklara karşı alternatif güzergâhları tercih etmeleri istendi.

Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Stadyum–Şehir Hastanesi Tramvay Hattı'nın şehir içi ulaşım kapasitesine önemli katkı sağlaması hedefleniyor.

Kaynak :
İLKHA

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: